No subject

David Kosik david.kosik at futurekids.cz
Tue Nov 10 12:28:14 CET 1998

Podle toho kam, ze. Co ustredna, to zjednodusene tisicovka nahoru. Takze
kdyz mate kliku tak to bude v ramci jedne ustredny. Tohle je ale samozrejme
jen za draty Telekomu. Dalsi peniz a podstatne vyssi zaplatite ISP. Ted je
33,6 linka cca za 6000 a 64 kb za 18000 (Telenor Internet, jini ISP nevim).

Kabelovy modemy pokud vim zatim u nas nikdo neprovozuje, nebo se pletu?

David Kosik