pretizene servery?

Jan Hruza Draco at email.cz
Sun Nov 22 13:45:44 CET 1998

	Omlouvam se predem jestli reknu nejakou blbost, ale...
Domnival a domnivam se, ze proxy servr nejen stahuje stranky
za vas a pak vam je posle, ale take kuli rychlosti pouziva cache
a pokud ma jiz nejakou stranku v "kesi" tak ji posle prave
odtamtud. Tzn. mimo jine, ze pokud stranku nekdo navstivil pred
vami, tak pro vas uz proxy vubec na zadany servr nemusi pristupovad,
ale posle vam tu "nakesovanou".

			Draco