pretizene servery?

Vlp vpetr at bigfoot.com
Mon Nov 23 08:39:12 CET 1998

Dobry postreh, ale..

..posilat kesovane dynamicke stranky si muze dovolit jako option maximalne privatni proxyserver nebo Kolaruv Javaserver, ne ale zadny verejny server - to je muj ciste laicky nazor.

V tomto pripade je to temer jiste vylouceno, nebot na dynamickych strankach mate zpravidla nekolik moznosti, jak si overit, ze jsou LIVE.

vp