Internet Off Line

Milan Kerslager milan.kerslager at spsselib.hiedu.cz
Thu Nov 26 10:52:02 CET 1998

> Prosim o blizsi informace k uvedenym programum a kde bych je mohl
> ziskat. Dik.

Snake a TelePro mam na nejakem sharewarovem CD. Mohu zaslat. Urcite to ale
nekde poroste. Treba zkuste neco z:
http://www.winfiles.com/apps/98/webtools-download.html

wget je program, ktery pouzivam na Linuxu.

--
                        Milan Kerslager, admin of spsselib.hiedu.cz
                        Monkey Linux, The Minimal Linux Distribution
                        E-mail: milan.kerslager at spsselib.hiedu.cz