Internet Off Line - doplneni dotazu

Bohous Michal michal at fee.vutbr.cz
Thu Nov 26 12:25:58 CET 1998

On Thu, 26 Nov 1998, Vratislav Renner wrote:

> Mozna jsem problem popsal trochu slozite, ale jedna se zejmena o
> udrzbu stazenych stranek, tedy systemove slozky Internet Temporary
> Files a podrizenych slozek, kterym jsou pridelena nahodna jmena
> (standardne jsou ctyri). Vsechny slozky (hlavni i podrizene) obsahuji
> soubor desktop.ini a hlavni slozka (tedy Internet Temporary Files)
> obsahuje jeste soubor index.dat.

Prave proto Vam tu navrhovali jina reseni:

a) lokalni WWW server pod Win95 (je primo soucasti Win95 OSR2 nebo Win98).

b) na sdileny disk umistovat stazene casti Webu pomoci stahovacich
programu (treba wget - a tim to taky snadno zaktualizujete, protoze mate
normalni strukturu hypertextovych dokumentu).

Obe reseni maji tu vyhodu, ze nezavisi na verzi ani typu prohlizece (MSIE
3/4/4.01/4.01SP1, Netscape 3/4/4.5).

Navic do te struktury muzete doplnovat vlastni informace pro vyuku, o
novinkach apod.

						Bohous
Bohumil Michal
e-mail: mailto:michal at fee.vutbr.cz