Anonymnejsi maily

Petr Nachtmann petrnach at natur.cuni.cz
Fri Oct 16 09:28:13 CEST 1998

> From: "Lajos Bacs" <lajosbacs at hotmail.com>
> Date: Sat, 10 Oct 1998 04:33:55 PDT
>
> Asi by to chtelo hotmail zaradit mezi
> sajty, na ktere se jde primo.

Ceho tim chcete dosahnout? Pouze bude mit Hotmail v access logu
adresu proxy misto adresy konkretniho pocitace. Ale pokud by nekdo se
chtel opravdu skryt, bude komunikovat pres Anonymizer. Ja jsem si pres (v
Americe umisteny) Anonymizer cetl New York Times v dobe, kdy byly zadarmo
dostupne jen z USA.

Jeste jeden off-topic: Ozyvaji se narky, ze nektery listserver obsluhuje
maximalni pocet uzivatelu dany licenci, do konferenci chodi ruzne
subscribe, unsubscribe atd.

Pro nekomercni vyuziti je dostupny listmanager. Uz jsem se myslim o nem
nekde zminoval, jen bych chtel poznamenat, ze nyni se server prehoupl na
http://www.listmanager.org:8080/ a ze nektere problemy resi IMHO o dost
elegantneji, nez ostatni.