Default DNS CNAME zaznam

Jirka jiri.vana at tesco.cz
Fri Oct 16 15:05:12 CEST 1998

Pane Lazo ja v tom rozpor nevidim, a chtel jsem se k tomu vyjadrit i v
puvodni konferenci.
Je tam ale tak preplneno zpravami na toto tema, ze nemam ani cas je vsechny
cist.

Je to asi pul roku, co se mi pravidelne stavalo, ze kdyz jsem zadal spatne
nejakou adresu v domene .com, tak mi vybehla HTML obrazovka s popisem meho
omylu. Fungovalo to nekolik dni a od te dby uz mi to zase hlasi pouze Socket
Error.

Pro "posmìcháøe" bych chtel dodat, ze se nejednalo o zadne hlaseni proxy
serveru ani jine mistni sluzby na siti a zkousel jsem nahodne nesmyslne
nazvy domen druhe urovne.

Nema to neco spolecneho ?

Jiøí Váòa
TESCO Trading, Ltd.