Anonymnejsi maily

Lazo Igor Lazo at Patria.CZ
Fri Oct 16 19:13:38 CEST 1998

> Treba proto, ze ta cache je nasazena aby zmensovala datovy provoz ?
> Zakazeme hotmail, zakazeme jine remailery, zakazeme tisic dalsich veci a
> krome toho, ze se bude muset koupit dalsi masina aby to stihaly prislusne
> accesslisty, upgradujeme ten 18 Mbitovy kanal do Ameriky, protoze se ucpe
> ... No a ted jen cekam na ty miliony, ktere vysypete jako podporu Vaseho
> pozadavku :-)  Nebo zkuste presvedcit nejakeho filantropa, at da 34 Mbitu
> za cenu 18 Mbitu :-)
>
> Bohuzel, i kdyz je to akademicka sfera, penize v tom hraji dost velkou
> roli.

> [...]
Nevim, na kterou otazku jste odpovidal. Zkuste mi kdyz tak
odpovedet na otazku proc "necacheovat" vsechno krome
vyctem danych adres ? A pripomente si, jak funguje router.
( jestli nahodou ty access-listy cachi spis neodlehci )

S pozdravem

Igor Lazo

P.S. Mel jsem co delat, abych se zdrzel ostrejsich reakci.
:-)