Anonymnejsi maily

Lazo Igor Lazo at Patria.CZ
Fri Oct 16 19:14:20 CEST 1998

> Ceho tim chcete dosahnout? Pouze bude mit Hotmail v access logu
> adresu proxy misto adresy konkretniho pocitace. Ale pokud by nekdo se
> chtel opravdu skryt, bude komunikovat pres Anonymizer. Ja jsem si pres (v
> Americe umisteny) Anonymizer cetl New York Times v dobe, kdy byly zadarmo
> dostupne jen z USA.

To prece neni argument.
Nechapu hlavne, co je vam na tom tak strasne proti srsti ?
Prece mi nechcete tvrdit, ze 50% provozu cesnetu je na hotmail a spol.?
Ja myslim, ze sluzeb, ktere by to chtelo z cacheovani vyjmout bude
tak na 0,1% provozu maximalne. Tak sakra, napsat 100 znaku
za tyden ( do access-listu ) neni snad tak velka prace.
Navic pak budete mit moznost ziskat presnou statistiku.

A co se tyce tech, kteri se chteji opravdu skryt: myslite si,
ze lide, kteri psali mail, jehoz hlavicku jsem citoval, se
nechteli opravdu skryt ? Tenhle argument o anonymizeru
nechapu.

S pozdravem

Igor Lazo