Jak ziskat pres proxy soubor jehoz prenos byl prerusen (Re: Opet

Dalibor Toman dtoman at fortech.cz
Mon Oct 19 16:49:27 CEST 1998

>Proxy server by mel tyhle "kousky" dotahovat, zrejme to CCE nedela.. Je
>moznost poslat pozadavek na tentyz soubor s Pragma: no-cache (s reloadem),

na coz normalni cache reaguje tak, ze posle podmineny GET na WWW server -
ten muze odpovedet ze se data nezmenila a cache posle zase jen ten kus...
Cache by mela vedet ze nema cely objekt - ovsem pokud WWW server neposlal
Content-Length pak muze nastat situace, kdy si cache o fragmentu mysli, ze
jde o cely objekt a pak mohou nastat z klientovi strany tezko resitelne
problemy.

>coz je nekdy velmi prolematicke, funguje napriklad udelat si malou html

??? v IE a NN spolehlive staci Refresh/Reload - tedy alespon pod MS Win

to myslim je dobry napad

Zdravi
D. Toman