Opet cache

Michal Krsek Michal.Krsek at cesnet.cz
Mon Oct 19 17:59:07 CEST 1998

Zdravim,

>     A kdyz uz jsem v tom - dovolim si polozit primou otazku
> (patrici take
> spravci CACHe, ale mozna pan Krsek odpovi) - jsou nebo nejsou
> alespon nejaky
> cas uchovanay nejake LOGy, ktere by umoznily dohledat
> skodice, pokud mam
> presny cas a port, ze ktereho byl z transparentni proxy
> podniknuta nejaka
> nepekna akce, nebo opravdu cache umoznuje skodicum z rad uzivatelu
> TEN34 totalni anonymizaci ?

bohuzel me nazory jsou dost autonomni vuci resitelske obci (disclaimer na
konci e-mailu). Nicmene TEN-34 CZ ma skupinu pro prezentaci, jejiz e-mail je
na prislusnem WWW serveru (www.ten34.ces.net). Resit to v teto konferenci
nema moc cenu, zkuste se otazat primo jich.

Diskuse, kdy komunikuje jen jedna strana, se velice rychle stava diskusi
akademickou (tesim se na e-maily, kde mi lide neznajici tento termin budou
vycitat, ze nemam rad akademickou obec - takovi necht se podivaji na konec
tohoto e-mailu).

					S pozdravem
						Michal

P.S: Tento e-mail vyjadruje me osobni nazory, ktere nemaji zadny vztah k
resitelum site TEN-34 CZ.
P.P.S: Definice akademicke diskuse: Akademicka diskuse je takova diskuse,
ktera nevede k cili. Je zcela jedno, zda ji vedou akademici ci komercaci.
Napriklad diskuse o tom, zda je konkretni diskuse akademicka, je sama o sobe
akademicka :-)
Podotykam, ze toto spojeni jsem si nevymyslel, ale bylo mi vstipeno v ranem
mladi :-)