Default DNS CNAME zaznam

Tibor Pittich Tibor.Pittich at phuture.sk
Thu Oct 22 10:18:37 CEST 1998

Dna Thu, 22 Oct 1998 ste napisali:

>   Opravdu nevim, proc by RFC 1357 melo byt jakkoliv relevantni k tomuto problemu,
>jelikoz nese titulek "A Format for E-mailing Bibliographic Records" :-))
pardon, zle som sa vyjadril:-) onehda sme s kolegom nad niecim podobnym
"koumali" a tak mi ostali este v pameti cacheovane dake stranky, odkaz na to
rfc je v spominanom FAQ. Jednalo sa o zaznam typu MX, a trosku som studoval aj
okolo toho, a vtedy som si vsimol tu poznamku o nevhodnosti pouzivania pri
inych ako MX zaznamoch...

nic ine ako suhlas;)

s pozdravom
--
Tibor Pittich
Email	 : Tibor.Pittich at phuture.sk
IRC	 : IRCnet (server irc.wu-wien.ac.at)
Nick	 : FuturE
HomePage : http://www.phuture.sk/future
/topic #linux
what is root-access, and can I install it on my isp? is there an rpm for it?