Anonymnejsi maily

Petr Nachtmann petrnach at natur.cuni.cz
Mon Oct 26 09:19:43 CET 1998

> No, pod "rusit cache" si predstavuji zruseni cachovani
> vubec. Takze chci zrusit cache pouze pro hotmail a spol.

Ujistuji vas, ze stranky zobrazujici momentalni stav neci schranky se
vubec necachuji. :-)

Nicmene se na Hotmail muzete obratit v pripade poruseni
jeho Terms of Service, ktere jsou k videni na

http://www.hotmail.com/x/html/fm_tos.html (ostatne je tam odkaz z jejich
homepage)

Existuji i adrey jako abuse at hotmail.com, kam se muzete obratit

> Z nejakeho zahadneho duvodu to ovsem nejde.
> ( Co to placam, ze. Proste hosi na to pecou.
> Vcetne logu ovsem ).

Ostatne z ceho usuzujete, ze uzivatel Hotmailu, ktery vas zajima, sedi
zrovna na TENu? Co kdyz bydli treba v Australii?

Kdysi jsem nekde cetl, ze nejlepsi je takova technologie, ktera neni
videt. Transparentni proxy je zrejme prikladem takove technologie. S
narustem ruznych zen v domacnosti pouzivajicich Internet se vyznam
takovychto "neviditelnych" technologii bude zvysovat, dnes je pro mnohe
uzivatele prilis slozite i kopirovani souboru z jednoho adresare do
druheho.