Jak ziskat pres proxy soubor jehoz prenos byl prerusen

Pavel Satrapa PAVEL.SATRAPA at vslib.cz
Mon Oct 26 10:18:28 CET 1998

> Velice me zaujal text, ktery jste zrejme o tomto seminari zrejme napsal
> prave vy (zahodil jsem URL), kde jste psal i o ruznych netradicnich
> pristupech k proxy cache. Pokud by v proxy skutecne probihalo "ocisteni"

Ten text jsem skutecne psal ja. Dovoluji si nicmene upozornit, ze jsem v
nem k temto navrhum zaujal jednoznacne odmitave stanovisko. Pripada mi, ze
konverze obrazku prinasi vice nevyhod nez vyhod, a to predevsim z techto
duvodu:

1) problemy s autorskymi pravy

2) software nedokaze posoudit, kdy je obrazek "dost dobry"
   (vzhledem k tomu, ze to zavisi na jeho zamyslenem vyuziti, neni to ani
   principialne mozne)

3) setri se na nepravem miste - cache je zpravidla v lokalni siti, takze
   drahy prenos po Internetu probehne kompletni a pak se to v lokalni siti
   orizne a posle uzivateli; cili nic neusetrite a zhorsite si kvalitu

Preji vsem pekny den

 Pavel Satrapa                    Technical University of Liberec
 E-Mail: Pavel.Satrapa at vslib.cz   Dept. of Information Technology
 Phone:  +420-48-535-2385         Halkova 6, 461 17 Liberec
 Fax:    +420-48-535-2229         Czech Republic