Transparentnejsi proxy cache?

Lazo Igor Lazo at Patria.CZ
Mon Oct 26 19:39:59 CET 1998

> Bylo by to sice komplikovanejsi, ale kdyz mam dva routery se dvema
> linkami, tak zajistim, aby vsechny pakety prochazejici jak routerem A,
> tak routerem B, ktere maji source port WWW (80) sly na transparentni
> cache. Neni to az zas tak slozite.

Pokud jedna z linek neni v Ostrave a druha v Plzni :-)
Samozrejme, pro sit s jedinym pripojenim by to fungovalo
nadherne. Pokud by to slo prevest na model s jedinym
pripojenim ( vsechny linky do sveta jsou v jedne mistnosti
pripojene na jedinou cache ), bylo by to asi take funkcni.
V opacnem pripade potrebujete neco jako distribuovanou
cache. U kazde linky bude transparentni cache, ktera
bude s ostatnimi nejak ( aplikacne ) spojena. To uz by
asi nebyla zadna sranda.

S pozdravem

Igor Lazo