uuencode

Tibor Pittich Tibor.Pittich at phuture.sk
Thu Oct 29 09:41:52 CET 1998

Dna Thu, 29 Oct 1998 ste napisali:
>Dobry den,
>Stahnu si e-mailem  pomoci sluzby ftpmail nejaky soubor z nejakeho ftp
>archivu. Soubor mi pak prijde zakodovan pomoci uuencode. Budu potrebovat asi
>nejaky program na dekodovani /pravdepodobne uudecode/. Nemam plny pristup na
>Inet /pouze e-mail/ a proto se chci zeptat kde bych tento program sehnal.
v kazdej "normalnej" distribucii OS sa program uudecode nachadza (vcetne toho
OS, co mu tak tazko prist na meno).
>Jestli ma par kb, bylo by mozne ho zaslat na muj e-mail?
budete musiet specifikovat OS, ak nenajdete aj napriek vyssie uvedenemu, ozvite
sa, poslem vam podla udaneho OS.
>predpokladam, ze to neni komercni program
spravny predpoklad

s pozdravom
--
Tibor Pittich
Email	 : Tibor.Pittich at phuture.sk
IRC	 : IRCnet (server irc.wu-wien.ac.at)
Nick	 : FuturE
HomePage : http://www.phuture.sk/future
       Linux like wigwam, no windows, no gates, and apache inside