DNS

Václav Purkrábek purkrabek at cedrus.cz
Thu Oct 29 10:58:51 CET 1998

Pavel Hladovec wrote:

> Potreboval bych poradit
> mam takovy problem, mame sit za firewallem, propojujeme se na internet pres
> proxy, pokud se chci dostat na ip adresu 152.152.96.5 proxy mi odpovi DNS
> Host lookup failure
> zkousel jsem to primo z firewallu a funguje to, nevite nahodou v cem je
> problem?
> pouzivame altavista proxy
>
> Diky

Ahoj.

Nemam pro tebe konkretni radu, ale z toho co vim o firewallech, lze na nich
nastavit forwardovani DNS. Z toho co pises je jasne ze na tom tvem to zapnute
neni. Na firewallu je dobre nastavene resolvovani, ale tohle by mela byt sluzba
ktera se zapina nekde v administraci firewallu.

Vasek Purkrabek

purkrabek at cedrus.cz