Proxy na ten34 a problemy s autentizaci

Michal Krsek Michal.Krsek at cesnet.cz
Mon Sep 14 19:29:32 CEST 1998

Napada me jeste jedna kacirska myslenka. Vetsina skol i AV ma ve svem stredu
resitele TEN-34 CZ. Zcela jiste by bylo pruznejsi resit podobne veci pres
ne.
Mimochodem na strankach TEN-34 CZ (www.ten34.ces.net) se nachazi jednak
kontaktni e-mail na projekt a jednak seznam resitelu pro tu ci onu konkretni
skolu (ci AV).

Napada me jeste jedna hloupa myslenka. Vzdycky se mi zdalo, ze odfiltrovani
uzivatelu od toho, co se deje na siti, je idealni stav. Mozna se pletu, ale
uzivatele predevsim zajima, zda jim dana sluzba funguje. Paklize nefunguje,
zacnu si stezovat. Metoda 'bianco' stiznosti mi prijde sice pekna nekde v
absurdistanu, nicmene za stavajiciho spolecenskeho stavu je prijde trosku
mimo.

							Michal

P.S: Uvedene myslenky jsou moje vlastni a nemaji zadny vztah k memu
zamestnavateli.