Proxy na ten34 a problemy s autentizaci

Martin.Postulka at cerge.cuni.cz Martin.Postulka at cerge.cuni.cz
Tue Sep 15 14:54:34 CEST 1998

>Mimochodem na strankach TEN-34 CZ (www.ten34.ces.net) se nachazi jednak
>kontaktni e-mail na projekt a jednak seznam resitelu pro tu ci onu konkretni
>skolu (ci AV).

Mozna se pletu, ale o transparentni cache jsem tam nasel jen tiskovou zpravu.

>Napada me jeste jedna hloupa myslenka. Vzdycky se mi zdalo, ze odfiltrovani
>uzivatelu od toho, co se deje na siti, je idealni stav. Mozna se pletu, ale
>uzivatele predevsim zajima, zda jim dana sluzba funguje. Paklize nefunguje,
>zacnu si stezovat. Metoda 'bianco' stiznosti mi prijde sice pekna nekde v
>absurdistanu, nicmene za stavajiciho spolecenskeho stavu je prijde trosku
>mimo.

To se opravdu pletete. :-) "Idealni" je odstinit uzivatele od problemu,
pripadne mu necpat informace, ktere mu k nicemu nejsou, ne naopak.

Uzasne je, kdyz neco prestane chodit a musite zacit patrat co tak
asi kdo mohl zmenit. Pokud ani netusite, to se vam to hleda pricina.
Pak si muzete skutecne stezovat tak leda na lamparne hlavniho nadrazi.

A ze by mel uzivatel (v tomto pripade spravce pripojene site) zamestnavat
detektivni kancelar? :-(
Mne to tehdy stalo marne prolezani www.ten-34.ces.net, nslookup, nekolik
emailu a telefonu na ruzne strany nez jsem se presvedcil, ze to je opravdu
tak, jak tusim. Zdrzelo mne to prece jen vic, nez bych pokladal za unosne.

Dokazte mi ze se mylim. Reknete mi URL, kde je vysvetujici informace,
IP adresy, terminy, kontaktni osoby. Vami uvadeny zdroj to je jen zdanlive.

Martin Postulka