proxy na ten34 - vyreseno

Martin.Postulka at cerge.cuni.cz Martin.Postulka at cerge.cuni.cz
Wed Sep 16 18:04:57 CEST 1998

Ach jo, ja jsem to myslel jako takovou peknou tecku
za tim nasim pripadem. :-(

>Vysvetlil uz nekdo rozdil mezi rutinnim a zkusebnim provozem,
>tj. proc tyto problemy nastaly az nyni, v "rutinnim" provozu,
>a, jak zde pred nekolika dny uvedeno, ve zkusebnim provozu
>(o nemz se zde hojne diskutovalo) se neprojevovaly?

Ale ony se projevovaly, jenze si jich malokdo vsiml a kdyz uz,
tak se vetsinou upokojil tim, ze zase samy "zahadne" zmizely.
Nevim, jak presne zkusebni provoz probihal, ale napriklad taky
tak, ze byl zapnut pres vikend a v pondeli nejak vyhodnocen.
A na ty casopisy asi malokdo leze denne nebo s nejakou urgentni
potrebou, takze to klidne o den dva odlozil. Taky na ne chodi
lidi smireni s tim, ze je mnoho veci mezi nebem a pocitacem,
nad kterymi neni radno moc premyslet. Aspon tak si to vysvetluju.

>Navrhuji proto necacheovat _obecne_ urcite IP adresy poskytovatelu
>dotcenych sluzeb, (tedy nikoli podle IP adres klientu, ale podle
>IP adres serveru, pro vsechny klienty). V kazdem novem pripade
>pak postaci jeden klient (organisace), ktery "se ozve", a sluzba
>bude opet zpruchodnena i pro vsechny ostatni.

To mne napadlo taky, ale nestaral jsem se o to, jestli to jde.
Bylo by fajn, kdyby to slo a snad by mohlo jit vyradit z filru
nejen podle IP odesilatele ale i podle IP adresata.
Jak jsem vysvetloval, nas problem vyresili jini a jinak.

Martin Postulka