proxy na ten34 - vyreseno

Martin.Postulka at cerge.cuni.cz Martin.Postulka at cerge.cuni.cz
Wed Sep 16 18:36:27 CEST 1998

Honza Pazdziora napsal:

>Ale ani na jednom z techto odkazu zadna blizsi informace
>o transparentni cache na Ciscu neni, cache.ten34.ces.net je pouze
>o suidech. Je tam pouze zminka, ze Cisco je na lince do NIXu, ale to
>z toho oznameni uz neni pravda. Nebo spatne hledam?

Jsem rad, ze mi to nekdo potvrdil. (Uz jsem se po replice Michala Krska
citil jako neschopny a remcajici vyvrhel)
Kvuli te minimalni informovanosti jsem si dovolil sem forwardovat
oznameni ing. Horaka pro univerzitni spravce. Sam jsem taky nic
konkretnejsiho nez jeho email nevidel. Za ty blufujici odkazy z citace
tiskoveho prohlaseni CESNETu nemuze, to je ostuda CESNETu.
Komu neni rady, tomu neni pomoci.

Martin Postulka