proxy na ten34 - vyreseno

Michal Krsek Michal.Krsek at cesnet.cz
Wed Sep 16 18:50:08 CEST 1998

> Jsem rad, ze mi to nekdo potvrdil. (Uz jsem se po replice
> Michala Krska citil jako neschopny a remcajici vyvrhel)
> Kvuli te minimalni informovanosti jsem si dovolil sem forwardovat
> oznameni ing. Horaka pro univerzitni spravce. Sam jsem taky nic
> konkretnejsiho nez jeho email nevidel. Za ty blufujici odkazy z citace
> tiskoveho prohlaseni CESNETu nemuze, to je ostuda CESNETu.
> Komu neni rady, tomu neni pomoci.

To tiskove prohlaseni davala do obehu skupina DU2 TEN-34 CZ ... Seznam
resitelu viz www.ten34.ces.net ...
Faktem je, ze nespatruji na tom press-releasu nic zavadneho. Kes enzina je
skutecne nasazena pouze na zahranicni lince.
Jako chybu vidim, ze ten press-release neni na prislusnem Webu
(www.ten34.ces.net).

			Michal

P.S: Opet jsou to soukrome podoteky :-)