proxy na ten34 jeste jednou

Petr Nachtmann petrnach at natur.cuni.cz
Fri Sep 18 13:50:28 CEST 1998

> jestli jsem to spravne pochopil, muze se mi stat, ze kdyz si ted
> objednam placenou on-line sluzbu, ktera se autentifikuje dle IP
> adresy, objednam ji tim defacto vsem uzivatelum TEN34. Ne ze bych byl

Pokud ji obejdnate pro svoji adresu a dotaz pujde pres cache, sluzba
naopak nebude dostupna Vam. Pokud spravce cache nastavi, ze provoz mezi
Vami a sluzbou se nema cachovat, je vse jako driv. Pokud byste sluzbu
objednal pro IP adresu cache (coz asi neudelate), objednal byste ji
skutecne pro celou ceskou cast TEN34.