proxy na ten34 jeste jednou

David Rohleder davro at ics.muni.cz
Fri Sep 18 13:59:13 CEST 1998

Arnost Stedry <arnost at pc403.uivt.cas.cz> writes:

> dobry den,
>
> jestli jsem to spravne pochopil, muze se mi stat, ze kdyz si ted
> objednam placenou on-line sluzbu, ktera se autentifikuje dle IP
> adresy, objednam ji tim defacto vsem uzivatelum TEN34. Ne ze bych byl
> neprejici, ale pokud mne poskytovatel zavazuje nesirit jim poskytovane
> sluzby jinym uzivatelum, pak se tim vlastne dopoustim poruseni
> smlouvy.

Pouze v pripade, ze si tu sluzbu zaregistrujete na adresu proxy.
To ovsem neni spatny napad. Nechcete to nekdo udelat? :-)

Jinak bylo receno, ze spravce Vas z te transparentni proxy na pozadani
vyradi. Pokud ovsem uvedete rozumny duvod.

Ale je pravdepodobne, ze presmerovani se provadi na zaklade cilove adresy,
takze kdyz si bude stezovat jeden, tak se to opravi pro kazdeho.

David Rohleder						davro at ics.muni.cz
Brno, Czech Republic