Humoreska

Michal Krsek Michal.Krsek at cesnet.cz
Sun Sep 20 22:37:49 CEST 1998

Dobry vecer,
chtel bych se zeptat k jake naprave ? Sit TEN-34 nema k siti EBONE naprosto
zadny vztah. Pokud tedy sit TEN-34 CZ nema zadne spojeni k siti EBONE,
nevidim zadny duvod proc by pres ni mela mit propojeni s jakymkoliv jinym
providerem.

Sit TEN-34 CZ ma zahranicni propojeni smerovane na sit TEN-34. Pokud by sit
Czech On Line mela lokalni linku k siti TEN-34, bylo by spojeni uskutecneno
lokalne.

Je nutno si uvedomit, ze site TEN-34 CZ a CESNET tvori dve samostatne site s
vlastni systemovou politikou. Je ovsem nutne podotknout, ze z duvodu
nemoznosti ziskat rozumnou konektivitu do uzlu NIX.CZ mely tyto dve site
shodnou peeringovou politiku (lze rici, ze sit CESNET zde poskytovala cast
sveho pasma siti TEN-34 CZ). V soucasne dobe nicmene dochazi k oddelovani
teto politiky jednotlivych siti, coz bude mit za dusledek rozdilne
peeringove kontrakty obou siti.

Oficialni informace o lokalnich propojenich jednotlivych siti najdete na
adrese http://www.nix.cz ...

				S pozdravem
					instalujici novy webserver
							Michal

P.S: TEN-34 CZ je ceskou soucasti site TEN-34.