tracert pres proxy

Bohous Michal michal at fee.vutbr.cz
Mon Sep 21 18:36:36 CEST 1998

On Mon, 21 Sep 1998, David Rohleder wrote:

> Windowsovy tracert pouziva ICMP, takze by stacilo povolit vsechny ICMP
> prislusneho druhu. Ale ani tak to podle mne nemusi fungovat na 100%.

Jo, jenze pak musite zajistit, ze vsechny Windowsy v lokalni siti byly
radne opatchovane, jinak tam nejaky vtipalek posle zvenku sikovny ICMP a
masina taky muze prestat komunikovat pod rukama.

Ten firewall je tam prave proto, aby takove veci nesly (a neohrozovaly
vnitrni sit). Prave kvuli tomu ma protokol ftp passive mode atd.

To uz je lepsi si na firewallu udelat treba WWW interface na traceroute.

						Bohous
Bohumil Michal
e-mail: mailto:michal at fee.vutbr.cz
WWW: http://www.fee.vutbr.cz/~michal