Transparentni cache a mirrory

Michal Krsek Michal.Krsek at cesnet.cz
Mon Sep 21 19:20:47 CEST 1998

> Ale vzdyt jsem se prave snazil naznacit, ze v podstate nepotrebuji,
> aby se nekde denne mirrorovalo dalsich 200+ MB veci, kdyz
> jednou za tri
> tydny, vzdycky po announci, potrebuji stahnout 3.5 MB novych zdrojaku.
> Proto to taky nemirrorujeme na fi.muni.cz, protoze to zatim neni
> potreba.

Treba nejste sam, kdo to potrebuje ? Koneckoncu kdo jak casto potrebuje
nejake historicke jadro Linuxu a presto jsou tyto informace mirrorovany :-)

> A ja rikam, ze to je mozna zbytecne. Pokud bych tusil, jake URL mam
> dat cachi, aby mi dala soubor, ktery chci, bylo by to idealni. To, co
> jsem napsal neni nic proti Opave. Ja jenom chci maximalizovat svuj
> uzitek (cimz paradoxne zvysuji i uzitek ostatnich) a hledam cesty, jak
> toho dosahnout. Protoze predpokladam, ze pokud budu pres den
> tahat veci
> primo z www.mysql.com, tak v noci pobezi rychleji i mirror do Opavy.

Ano, rekneme to tak, ze relativne zajimavy uzitek pro celou obec TEN-34 CZ
by byl mirror nekde primo na TEN-34 CZ pateri.

> mezilidska komunikace
>
> Nechapu. Jakoze bych nekam poslal cloveka s disketou?

Ne, admini stroju po TEN-34 CZ by meli vyrobit nejakou dohodu o tom, co kdo
bude mirrorovat. Koneckoncu pro tu dohodu existuji padne predpoklady. Ale to
nevyresime my dva v teto konferenci :-)

					Michal