Manual k linuxu, prihlasovani

Jan Sembera jsembera at atlas.cz
Tue Apr 6 20:19:01 CEST 1999

>jo, tak to bude chtit se trochu pohrabat v cgi scriptech (podle meho
>nazoru se na to hodi Perl a taky naka databaze) ...
No ze to bude cgi je celkem jasny, ale moje predstava je takova, ze user
zada jmeno/heslo (pripadne S/N CPU :-))), tyhle dve hodnoty budou
prepocitany do jinyho formatu aby heslo nebylo hned videt, a aby to skript
mohl pouzit pro vsechny stranky (tj. vylucuji pouziti metody post a
nasledneho posilani formularu s HIDDEN poli obsahujici jmeno a heslo,
protoze formulare nejsou vsude)

Jan Sembera, FIS and IBS team leader
Office email: sembera at atlas.cz
Listserv email: jsembera at atlas.cz