Prihlasovani pres WWW (Was: Manual k linuxu, prihlasovani)

Jan Sembera jsembera at atlas.cz
Thu Apr 8 06:39:28 CEST 1999

> Co autentizace na urovni http ?
>Neco typu: chci URL, server odpovi AUTORIZATION NEEDED, >zadat jmeno a
heslo. Klient si jmeno+heslo zapamatuje a pokud ho >bude server znovu chtit,
posle ho, aniz by obtezoval uzivatele. V >php3 mam neco takoveho: (kostra
kodu pro overeni pres Postgres)
To by klidne slo tahleta vec, je to celkem dobre, ale puvodne jsem si
predstavoval neco jako prihlasovani napriklad na email.seznam.cz,
www.mageo.cz a podobne, ale asi mate pravdu, ze ta autorizace bude lepsi.
Jak je to s kodovanim prenosu ?

[... zkraceno...]

> Vlozit tento kratky kod na vsechny stranky neni problem, otazka je,
> jestli to je, co chcete.
To jiste problem neni, ale ja ho nejsem schopen dopsat, ponevadz PHP neumim
(umim jen Pascal, C, trochu Perl). Ani nevim jak se ta autorizace aktivuje a
podobne, tak moc zas tomu nerozumim.

Jan Sembera, FIS and IBS team leader
Office email: sembera at atlas.cz
Listserv email: jsembera at atlas.cz