root na linux pres sit

Lumir Srch ml. xsrchl at fel.cvut.cz
Tue Apr 20 18:47:05 CEST 1999

> To je presne co sem potreboval vedet. Jeste by me zajimalo kde to pripadne
> mohu povolit. Pro pouziti ssh asi potrebuju nejaky specialni klient? Nebo
> to umi i normalni telnet.exe z windows? A muzu nejak pouzit ssh s xwindows
> klientem (exceed)?

	sshd x-windows podporuje, ale pro zacatek bude lepsi zacit bud jen se
ssh (F-Secure, SecureCRT - nemel by se vyvazet za hranice USA...).
	Povoleni prihlaseni uzivatele root muzete provest upravou souboru
/etc/securetty - pridate do nej radky ttyp0, ttyp1... ted je tam povolena jen
konsole, timhle povolite i remote relace.

			Lumir

P.S.: Pokud budete jeste neco potrebovat, piste primo mne, protoze tohle se
tyka spise konference o linuxu.