Internet traffic monitoring

Pavel ČERNOTA pcernota at synergy-vs.cz
Wed Apr 21 08:17:28 CEST 1999

Dobry den.

Hledam monitoring SW, ktery by pracoval na vnitrni siti, ktera je do Internetu pripojena pres firewall s NEtransparentni WEB aplikacni proxy. Jde mi o to, abych mohl v realnem case sledovat distribuci IP protokolu mezi jednotlive uzivatele, Client/Server Matrix, atd.

Monitoring SW si ale musi umet poradit s pritomnosti NEtrasparentni proxy, tj. musi umet spravne interpretovat HTTP proxy requests, aby se mi v monitoring SW neobjevovala vnitrni adresa firewallu jako cilovy stroj, ale skutecny cilovy server na Internetu, tj. musi umet analyzovat URL v aplikacnich datech paketu, nejen hlavicku.

Nezna nekdo takovyto SW ?

Dekuji.

S pozdravem,

Pavel CERNOTA,