WinRoute, SSI, CGI, nahrada za WinRoute

Jan Sembera jsembera at atlas.cz
Wed Aug 4 21:06:51 CEST 1999

Dobry den,
mam par dotazu:

a) Pri pouziti WinRoute Lite se mi na pocitaci v siti (bez modemu) stava
(pred zformatovanim to nedelalo), ze se nenatahne nejaka
cast stranky - obrazek - nebo nekdy i stranka samotna. Kdyz dam reload,
je vse v poradku. Ted jsem instaloval trosku jinou verzi W95 nez
predtim. Muze to byt zpusobeno tim ?

b) Muzu ze CGI skriptu jako odpoved odeslat i SSI prikazy ? Zpracuje je
server?

c) Nevi nekdo o nejakych zdrojich na CGI skripty na siti ?

d) Nevi nekdo o nejakem programu, ktery pracuje jako WinRoute (tedy
pocitac s winroutem se nastavi jako gateway a pak vsechno jede stejne
jako by to bylo pripojeno primo) ? Pokud mozno free. Zatim jsem se
setkal jen s programy, ktere se nastavovaly jako proxy a nefungovaly
tedy se vsim.

Jan Sembera, Free Internet Services
Office E-Mail: fis at jinak.cz
Private E-Mail: sembera at atlas.cz