Jeste k diskusi o vykonnosti serveru

Michal Krsek Michal.Krsek at cesnet.cz
Mon Aug 9 18:56:09 CEST 1999

> A ze tedy nevidam testy na necem jako je AMD K6 200, 32 MB
> RAM, 2 GB HD.
> Myslim, ze rozdily by byly dost vyrazne... (Ja vim, ze z obchodniho
> hlediska je takovy stroj nezajimavy. Nicmene se domnivam, ze
> by dokazal
> obslouzit nejake 3/4 a spis jeste vic z domacich WWW serveru.)

No nevim jak Linux, ale me stihaji bezny provoz ceskeho Internetu dva
NTckove servery z nich jeden je 486DX2 a druhy P100 - pravda u te 486 je SQL
server na jinem stroji (P133) :-)
Predpokladam, ze Linux to zvlada taky. Tudiz testy tohoto typu povazuju za
lehce zbytecne ... Jak jsem se v praxi presvedcil, vykon potrebujes jen v
pripade specialnich aplikaci, kterych je v CR mene nez deset nebo v pripade,
ze serverujes data pro zahranici (a ty nahaty zencky, co vetsina
zahranicnich serveru poskytuje ti ten server zaplati).

					Michal