Internetove nakupy

Michal Krsek Michal.Krsek at cesnet.cz
Mon Aug 9 19:03:22 CEST 1999

> Pokud neverite
> banka</reklama>,
> >
>     Priznam se, ze po tehle do urcite miry negativni zkusenosti
> zacinam o tom uvazovat :-) Kdyz se o tom bavime, jake ma podminky
> Expadia banka pro vydani VISA karty, ktera funguje na internetove
> nakupy ?

Ucet s 1000 Kc a vyplneni profilu zakaznika (EC/MC mezinarodni). Je tam
smutne, ze musite vyplnit alespon ramcove Vasi majetkovou stranku. Nicmene
kdyz cloveku tecou pres ten ucet penize, je to skoro jedno :-)

Moje druha banka <reklama>GE AGB</reklama> mi poslala zpravu, ze na
mezinarodni VISA - EC/MC potrebuju bud mesicni kredit pulmilion nebo na pul
roku 100.000 ... Prestoze je koupil zahranicni vlastnik, ktery ma hned po M$
nejlepsi kapitalizaci, tak maji takovy pitomy podminky. Za dva mesice se
jich optam znova a pokud s tim nic neudelaji, poslu je xipku.

				MK