Modemove spojeni pada

Ing. Pavel Jurzykowski PJurzykowski at seznam.cz
Fri Aug 13 23:26:54 CEST 1999

Zdravim,
modemem se pripojuju vetsinou rychlosti 49333 bps. (Protokol V.90) Docela
casto mi ovsem spojení spadne (V logu je napsáno: Remote modem hung up a
dalsi radek: No Carrier.) asi tak kazde 3-4 spojení (prumerne) - coz nastve,
duvody nastvani jsou jasne. Jedu přes Win95. Modem SUPRA EXPRESS 56i Pro
(PCI). -
Rockwell cipova sada.

1. Vim, ze to obcas proste spadne, ale je normalni ten pocet, ktery jsem
uvedl ?
2. Dalo by se snizenim pripojovací rychlosti docilit mene padaveho prenosu ?
Pokud ano, mohu woknum nekde zadat maximalni rychlost, ktera se ma vyzkouset
?
3. Urcite existuje o teto problematice nekde nejaky FAQ. Nemate nejake URL
pred tim, než pujdu hledat na altavistu ?

Diky za pripadnou odpoved. Jusoft.

Ing. Pavel Jurzykowski (nick: Jusoft)
PJurzykowski at seznam.cz
PJurzykowski at iol.cz