Modemove spojeni pada

Pavel Ruzicka pavouk at k332.feld.cvut.cz
Mon Aug 16 01:36:57 CEST 1999

> Zdravim,
> modemem se pripojuju vetsinou rychlosti 49333 bps. (Protokol V.90) Docela
> casto mi ovsem spojen_ spadne (V logu je naps_no: Remote modem hung up a
> dalsi radek: No Carrier.) asi tak kazde 3-4 spojen_ (prumerne) - coz nastve,
> duvody nastvani jsou jasne. Jedu p_es Win95. Modem SUPRA EXPRESS 56i Pro
> (PCI). -
> Rockwell cipova sada.

Bohuzel jste neuvedl jestli Vam to pada pri pripojovani, nebo az behem
prenosu.

> 1. Vim, ze to obcas proste spadne, ale je normalni ten pocet, ktery jsem
> uvedl ?

Jestli to ma problem pri spojovani, muze pomoci upgrade firmware modemu.

> 2. Dalo by se snizenim pripojovac_ rychlosti docilit mene padaveho prenosu ?

Ano urcite zakazanim protokolu V.90 omezite max. rychlost na 33600
(V.34bis).

> Pokud ano, mohu woknum nekde zadat maximalni rychlost, ktera se ma vyzkouset

Jedine pres tel. pripojeni jit do vlastnosti modemu a do radky zvlastni
nastaveni dat napr. +MS=V34 Tim vypnete V.90

> 3. Urcite existuje o teto problematice nekde nejaky FAQ. Nemate nejake URL
> pred tim, ne_ pujdu hledat na altavistu ?

Vetsina provideru by to mela mit na strankach tech. podpory, napr.
http://support.inecnet.cz/problem_modem.html

Padani behem prenosu muze zpusobovat nekvalitni analogova linka, nebo
mizerne nakonfigurovane modemy providera.

Pavouk