off-line browsing - znovu

Skola Kromeriz Radomir.Ludva at cssz.cz
Tue Dec 7 12:48:11 CET 1999

> Tak to teda potom MSIE 4 se zapnutou volbou OFFLINE BROWSING (cesky:
> pracovat offline), je to hned predposledni v polozce menu File (soubor).

Ne vzdy to funguje! Cely sobotni vecer a naslednou noc jsem ztravil besnenim
proc to nefunguje kdyz to slo. Pripojil jsem se na Internet, prochazel stranky,
odpojil, prepnul se do offlajnu a chtel jit tam kde jsem byl pri pripojeni a nic.
Chtelo to abych se pripojil. Zkousel jsem i laborovat s moznosti
Nastroje->Moznosti->Nastaveni (Docasne soubory site Internet [cache]),
ale bylo to prd platny. Pak uz jsem se konecne nastval a nainstaloval Netscape
Navigatora, ale tam jsem poridil se stejnou. Ted uz me to tak nestve, beru to jako
fakt i kdyz by me opravdu zajimalo proc to nefunguje a jake ze s tim maji zkusenosti
ti druzi. I Kdyz to by asi spis patrilo do diskuze o Internetu a prohlizecich - nevim.

Taky se me obcas povedlo jindy nepovedlo se podivat na www stranky po
synchronizaci. Nekdy jsem po synchronizaci jimi mohl prochazet pak zase
ne. Cely je to nejaky divny a asi by to chtelo (format c: /u)

Nicmene si neodpustim poznamku o jednom malem CD od Volny.CZ, Nainstaloval
jsem si to a totalne se mi zmenil dizajn prohlizece (otresny). Odinstalovat to neslo ba
naopak drzelo se to jako pribity. Odinstaloval jsem MSIE5 na MSIE4 ... -> OK. Pak
jsem tam dal MSIE 5 a zase ten otresny dizajn. Nakonec jsem se toho zbavil tak, ze
jsem smazal nekolik bitmap, ktere si to nacitalo jako podklad. Cedecko se chystam
rozdupat.

            S pozdravem
                                        Radomir Ludva

PS: V casopise PC World vysel pred nedavnem clanek o Off-Line prohlizecich,
nevim to jiste, ale je to asi cislo 6.

Otazka: Proc spravci siti nemaji radi programy, ktere stahuji celé WWW servry?

---
Radomir Ludva - Spravce site OSSZ Kromeriz (skolici stredisko)
Radomir Ludva - Radomir.Ludva at cssz.cz   (radmi211 at volny.cz  http://www.volny.cz/radmi211/
Telefon: 0634 - 516 371