Reinstalace IE5

JoLa jo.la at seznam.cz
Tue Dec 7 18:15:43 CET 1999

Ahoj,
co treba zkusit najit neco v registrech? WINDOWSy jsou standartni
system, na ktery se musi jit nestandartnimi metodami :o). Nebo zkus
zacit nejakou nizsi verzi IE a pak provest upgrade. No a to nejlepsi
nakonec. Co treba Microsoft Hotline? Ale to jen v krajnim pripade :o)

JoLa

> Format C: a nasledna instalace vseho znova je mi znama,
> ale nechavam ji vzdy az nakonec a vzdy se citim pokoren :o)

Jo mas pravdu. Mam to nove asi 5 dni. :o)

> Netscape taky umim nainstalovat ... atd.)))

Bezva, Netscape takove problemy nema, ver mi.:o)