Mate taky problemy s POSTem.CZ?

JoLa jo.la at seznam.cz
Sun Dec 12 20:01:17 CET 1999

Jak tak koukam, tak mate schanku i u SEZNAMu. S nim problemy nemate?
Ja jo. Nekdy nefunguje POP3 server, jindy mam bloknutou schranku. Dokonce
mi moji schranku jednou omylem smazali. Na toto tema probehla zajimava
diskuse v konferenci SMAJLIK.
Na me dotazy helpdesk SEZNAMu zatim odpovidal. Ted jsem jim poslal dalsi,
tak uvidime. Zda se mi, ze nektere freemailove servery zacinaji mit potize.

JoLa