Mate taky problemy s POSTem.CZ?

Lord Kieredan Lord.Kieredan at seznam.cz
Sun Dec 12 21:30:52 CET 1999

Problemy se Seznamem a jeho mailboxy povazuji za standardni jev.

Na to, ze neustale pada POP3 jsem si uz zvykl, ale obcas se nemuzu dostat na email.seznam.cz ani pres WWW. A to uz je potom konecna...

Mam pocit, ze lide ze Seznamu podcenili zajem uzivatelu a ted to proste nezvladaji po HW strance, jinak si to nedovedu vysvetlit.

KIE

Dne 12. prosince 1999 v 21:01 JoLa napsal(a):

> Jak tak koukam, tak mate schanku i u SEZNAMu. S nim problemy nemate?
> Ja jo. Nekdy nefunguje POP3 server, jindy mam bloknutou schranku. Dokonce
> mi moji schranku jednou omylem smazali. Na toto tema probehla zajimava
> diskuse v konferenci SMAJLIK.
> Na me dotazy helpdesk SEZNAMu zatim odpovidal. Ted jsem jim poslal dalsi,
> tak uvidime. Zda se mi, ze nektere freemailove servery zacinaji mit potize.
>
> JoLa

-- http://email.seznam.cz
-- email zdarma na cely zivot