Cmuchal softu

Post.Man Post.Man at atlas.cz
Mon Dec 13 23:18:04 CET 1999

Mna by zas zaujimalo, ako zabranit tomu, aby niekto cmuchal v mojom
pocitaci. Nieze by som mal co skryvat, skor kvoli pocitu sukromia. Je aj
nato nejaky software, alebo postaci v prehliadaci nastavit vysoke
zabezpecenie, pripadne sledovat mnozstvo odoslanych bajtov?
--
Post.Man

news:199911301225.NAA52210 at ns.felk.cvut.cz...