Mate taky problemy s POSTem.CZ?

Libal Jiri hullik at volny.cz
Tue Dec 14 03:18:04 CET 1999

nedostupna.

> Jo a obcas i v odpadkovem kosi

Zalezi na reseni postovniho serveru, ale nektere
zpravy se pri stahnuti pouze oznaci k vymazani a treba az
uderem pulnoci se vymazou. Takove zpravy
nejsou viditelne ani pres Web rozhrani, ale
muzou zustat v odpadkovem kosi.
Jestlize stahujete klientem MSOE zkontrolujte si
pro jistotu jestli nemate zaskrtnuto policko zanechat na serveru kopii
zpravy
(nastroje->ucty->vybrat_ucet ->vlastnosti --osusko-upresnit.
Jeste jedna informace (nevim jak u NN) ale MSOE ma tu
nevyhodu ze stahne vsechny zpravy a pak je teprve oznaci na serveru
k vymazani, to ma za nasledek, ze kdyz vam pri stahovani spadne,
tak pri opetovnem navazani stahujete vsechno znovu