Mate taky problemy s POSTem.CZ?

Tomas Vasek xvasek at fi.muni.cz
Tue Dec 14 10:19:01 CET 1999

DD,

> Zalezi na reseni postovniho serveru, ale nektere
> zpravy se pri stahnuti pouze oznaci k vymazani a treba az
> uderem pulnoci se vymazou. Takove zpravy
> nejsou viditelne ani pres Web rozhrani, ale
> muzou zustat v odpadkovem kosi.

hmmm, to ale neni nas pripad. Jak jsem jiz psal tak ty zpravy
tam zustavaji naporad, zabiraji spoustu mista a nejdou smazat,
protoze vlastne nikde nejsou..........

> Jestlize stahujete klientem MSOE zkontrolujte si
> pro jistotu jestli nemate zaskrtnuto policko zanechat na serveru kopii
> zpravy
> (nastroje->ucty->vybrat_ucet ->vlastnosti --osusko-upresnit.

Tak tohle samozrejme take neni nas pripad :-)))))))))

> Jeste jedna informace (nevim jak u NN) ale MSOE ma tu
> nevyhodu ze stahne vsechny zpravy a pak je teprve oznaci na serveru
> k vymazani, to ma za nasledek, ze kdyz vam pri stahovani spadne,
> tak pri opetovnem navazani stahujete vsechno znovu

Jelikoz jsem ted pripojen pevnou linkou, tak me to moc nevadi,
ale dokud jsem se pripojoval po modemu, tak jsem mel pri kazdem
takovem prerusenem stahovani chut Billovi "od plic" podekovat.......

Tomas Vasek