generovanie e-mailov

Viksmile viksmile at pobox.sk
Tue Dec 14 20:18:09 CET 1999

Diky za vsetky navrhy...

bohuzial ma ziaden z nich "nechytil za srdce", este ten koncept sa mi zda
ako,tak vhodny....

sikovnejsie a vhodnejsie sa mi zdalo to riesenie, ktore sa tu (alebo v
nejakej inej NewsGroup) vyskytlo pred casom... bolo to pomocou nejakych
parametrov v command line asi k 'msimn' (alebo niecomu pod.), proste bol to
nejaky 'shortcut'.....

Nasiel som na Nete (www.radiks.net/jimbo) taky progrmik - MailSend, ktory je
celkom fajn, ale shareware s nejakymi obmezeniami, ktore si nemozem dovolit
(text "this message was sent via unregistered...." na zaciatku mailu). Keby
bolo nieco take free, bol by som uplne spokojny...