off-line browsing - znovu

Honza Tichy xticj06 at vse.cz
Wed Dec 15 08:49:24 CET 1999

In article <199912131936.UAA46395 at ns.felk.cvut.cz>, damasekm at iol.cz says...

>me se zase zda, ze je to uplne nahodne (coz je divne), protoze nektere
>generovane funguji a zase treba nejdou staticke a naopak - jsem zmaten..
>
>Asi se zadnu poohlizet po NetSonicovi - nekdo mi to tady doporucoval - a
>uvidim, protoze me to uz opravdu zacina lezt na nervy.

Obcas je v takovych pripadech taky problem v tom, ze stranky nektere
sve casti (nejcasteji obrazky, ale teoreticky cokoliv, hlavne pri
pouziti framu) natahuji az pri vlastnim "behu" stranky, napr. pomoci
JavaScriptu. Takove casti stranek off-line stahovace ulozit neumi, takze
se pak na jejich miste nic neobjevi.

Honza Tichy
JTichy at seznam.cz
http://sorry.vse.cz/users/JTichy