off-line browsing - znovu

David Kuzela xkuzd01 at sorry.vse.cz
Fri Dec 17 12:52:38 CET 1999

>Obcas je v takovych pripadech taky problem v tom, ze stranky nektere
>sve casti (nejcasteji obrazky, ale teoreticky cokoliv, hlavne pri
>pouziti framu) natahuji az pri vlastnim "behu" stranky, napr. pomoci
>JavaScriptu. Takove casti stranek off-line stahovace ulozit neumi, takze
>se pak na jejich miste nic neobjevi.

Priznavam, ze jsem liny cist vsechny prisvevky k tomuto tematu, takze
omluvte, jestli jsem mimo misu:

Pro offline browsing pouzivam:
- SmartCache (Javova proxy, chodi bez problemu pod Linuxe, Windowsy, OS/2...)
- Libovolny prohlizec, nejcasteji NN4.6
- Program Pavuk (pod Unix), ale lze pouzit jakykoli webdownloader

Nejdulezitejsim clankem je smartcache, nebot umi ulozit a off-line precist
i ruzne dynamicke stranky, CGI formulare (omezeno ne metodu GET - post si
musite vytahnout z cache rucne), volitelne umi blokovat reklamy a ignorovat
expirovani stranek (dynamicke stranky, jejichz platnost "vyprsela" pred rokem)
a spoustu dalsich veci.

Download na ncic.netmag.cz - zdrojaky i binarky, autor program dale nevyviji.

--
                               David Kuzela
-=[kuzela at mbox.vol.cz]=-=[ICQ]=-=[24470559]=-