SSH a Kerberos

Dan Lukes DAN at seno.fio.cz
Thu Feb 11 22:46:41 CET 1999

On 10 Feb 99 at 15:02, Jan Pechanec wrote:

>     Dale shani neco o zmenach mezi verzemi 1 a 2, plus obecne info

    Mezi 1 a 2 IMHO neni zadna podstatna zmena, krome techto - dvojka ma
vyrazne zmenenou licencni politiku, coz vam muze az znemoznit pouzivani
(jiste, pokud jste si SSH kupoval dosud, pak zadny problem nemate).

    Krome toho, pres vsechnu proklamovanou snahu, nejsou tyto verse zcela
kompatibilni a tak muzete mit problemy pri pripojovani klientu i posledni
verze 1.x k serverum 2.x (o propojeni starsich verzi 1.x neuvazujte).

    scp neumi prenaset cele adresare (drivejsi -r option), znovu problemy s
kompatibilitou.

    Ja osobne jsem shledal, ze neni duvod verzi 1.26 nahrazovat. Je v ni
sice jakasi bezpecnostni chyba, ale jen pri konkretnich volbach pri
prekladu, ktere nepouzivam ...

> o SSH. Dival se na jejich stranku, pry tam zadna dokumentace neni.
> Pred 2 roky tady ve Vyp. centru zavadel Kerbera, takze myslim, ze se
> skutecne dival po siti a asi nic nenasel. Odkazal jsem ho maximalne na
> many, ale nevim, zda tam podobne info najde. Nevite prosim o tom
> neco?

    Pokud myslite z uzivatelskeho hlediska, tak mi many pripadaji dobre.
    O vlastnim protokolu existuje RFC.
    Pokud chcete vedet neco o pozadi, ci nejake speciality, doporucuji primo
zdrojovy kod. Je napsany pomerne pekne ...

                                                    Dan

Dan Lukes            tel: +420 2 24102204, fax: +420 2 24102301
root, postmaster (and *master) of FIONet, webmaster of KolejNET
Administrator   of    www.antispam.cz's    spammer    blacklist
AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz, dan at kolej.mff.cuni.cz