Pevna linka

Jaroslav Brandis comcotto at savba.sk
Fri Feb 12 09:17:59 CET 1999

> Uz se tu o tom v listopadu mluvilo. Lze pouzit driver modemu, ktery
> predstira pevnou linku a neceka na odezvy od modemu. Da se pouzit napr. ze
> softwarem Winroute, Winproxy apod.

Nejdu tieto softy nahodou cez systemove spojenie typu DialUp networking ?
Ja mam napriklad takyto problem. Ked som nahodil null modem driver a skusil
nahodit spojenie, tak mi to zhorelo na okienku authentificate username an
password (myslim, ze tak sa to vola). MOj pripad je ze idem proti
ANNEXu(unix terminal server). potom mi niekto poradil dokument ako to
rozchodit s RRAS ale tu mi nastal dalsi problem. Vlastne dva. Ked sa snazi
spravit spojenie (RRAS), tak mi hodi modem do command modu(+++) a potom sa
mozem ist past. A druhy problem je ze si lockne port a nic ine na neho
nemoze ist, ziadne DialUp networking. Bol by som rad, keby sa mi ozval
niekto, kto prevadzkuje pevnu linku type UNIX -> WinNT4.0.