Internet 99

Petr Bozek petr at sporty.cz
Sat Feb 13 22:56:51 CET 1999

Zdravim

Rad bych se vratil k problemu Internet 99. Ja jsem pripojen pres dial-up a
proto pro mne kazdy impuls je dulezity. Myslim si ze 4 minutovy impuls ve
slabem provozu je dost malo. Mam takovou svou hranici - za mesic max. 600,-
za tel. poplatky a proto je rozdil jestli za tyto penize budu na internetu
15 nebo 38 hodin. 15 hodin to je 1/2 hodiny denne a pokud chci neco najit ci
stahnout je tato 1/2 hodina silene kratka. Pokud se pripojuji tak se snazim
cas maximalne vyuzit. Vubec by mi nevadilo ze chci odeslat jen postu a
impuls by byl 12,5. Vzdy je se v tom casu kam podivat nebo co stahnout.
Nepripojuji se kvuli kazdemu mailu, az je toho vice odeslu je najednou.
Myslim si ze sestavovaci poplatek o ktery tady v cele veci jde "prkotina",
kdyz uvazim ze ve srovnani se soucanym tarifem na tom budu lepe tak proc jej
Telecomu nedat. Osobne nejsem Telecomu nejak naklonen, ale uz rad bych se
dockal nizsi sazby.

Pripominky prijimam na nize uvedene adrese

S pozdravem
Petr Bozek
mail:       petr at sporty.cz
WWW:   www.sporty.cz/petr