Indexovaci roboty / meta name

Lad'a vpetr at bigfoot.com
Tue Feb 16 19:23:17 CET 1999

Dekuji za odezvy, moc jich sice nebylo, ale lepsi neco nez nic, pokud mate
jakekoliv reference k index strojum, uvitam (URL apod.).

Dale me zajima, jak je to s tagem keywords:

Zdali k nemu index stroje dnes jeste vubec prihlizeji a zda stoji za to do
nej generovat jakesi smysluplne udaje, nebo na to radeji zapomenout.

Na rozdil od tagu description, ktery je bezpochyby uzitecny, o keyw. vazne
pochybuji, v dobe predplaceni pozice na vyhledavaci (sherlok-holmes.cz), co
myslite vy?

-vp